Meglepetés Zsófiék lakásában

A hétvégén a csajokkal egy, amolyan csajos napot tartottunk. Nálunk ez tradíció. Már évek óta csináljuk ezt, amikor 100%-ban magunknak szenteljük az időt, nincsenek gyerekek, nincsenek férjek és úgymond teljesen kikapcsolunk. Szerintem ez kell mindenkinek a mai rohanó világunkban.

Kitaláltuk, hogy ezúttal kuponozni fogunk, mert a hétvégén éppen kuponnapok voltak, így gondoltuk miért ne, elmegyünk mi is vásárolgatni. Ezeken a kuponnapokon rengeteg akció van, egy csomó jó dolgot lehet venni, de persze ésszel. Nem kell mindent megvenni eszetlenül, csak azt, amire valóban szükségünk van. Ezt már megtanultuk az évek alatt, hogy csak ésszel.

A vásárlás után felmentünk Zsófihoz, ahol nagy meglepetésünkre egy eldugult wc fogadott minket. Ajjajj, amire azonnal szükségünk volt az az SOS vízszerelés, így már azonnal hívtuk is a vizszereles.net szogáltatót. Én már nagyon jól ismerem őket, mert mi évek óta ezt a céget hívjuk, ha valamilyen probléma van a lakásban, így bátran tudom őket ajánlatni másnak is. Így volt ez a múlt hétvégén.

Legyen szó csőtörésről, dugulásról, vagy szinte bármilyen hasonló problémáról a lakásban, őket nyugodtan lehet hívni. Pláne, hogy már több mint 30 éve vannak a szakmában és teljesen megbízhatunk a szaktudásukban, hiszen csak olyan szakemberekkel dolgoznak, akik valóban jók és nem amolyan kóklerek, akik nem is értenek a munkájukhoz.

Mivel csak Budapesten és környékén, jobban mondva Pest megyében vállalnak munkát, így általában nagyon rövid idő alatt kint tudnak lenni a címen. Ezért is hirdetik úgy magukat, hogy 1 órán belül már a helyszínen vannak, ami tényleg így szokott lenni. Pontosan ezért nem vállalnak máshol munkákat, mert akkor nem tudnák teljesíteni ezt az időintervallumot.

Amennyiben valaki szeretné velük felvenni a kapcsolatot, akkor azt kétféle módon is megteheti. Egyrészt közvetlenül a honlapon található telefonszámon. A másik lehetőség a visszahívás kérése, amit szintén a honlapon tehetünk meg a “visszahívás kérése” űrlap kitöltésével. Ebben olyan adatokat kell megadnunk, mint a nevünk, a telefonszámunk, az email címünk és egy rövid üzenetben érdemes leírni, hogy mivel kapcsolatban kérjük a visszahívást. Itt nyilván a problémát kell kifejteni vagyis, hogy milyen problémánk van, egészen pontosan hol és még olyan egyéb információkat, amik szükségesek lehetnek a szerelőnek. Nyilván csak a legszükségesebbet, mert amikor visszahívnak minket, akkor nyugodtabban meg lehet beszélni a részleteket.

Ennél a cégnél nagyon fontos tényező a garancia vagyis, hogy teljeskörű garanciát vállalnak az általuk elvégzett munkákra. Ez azt jelenti, hogy bármilyen olyan probléma esetén, ami az általuk elvégzett munkák egyikében keletkezik garanciát vállalnak, csak hívnunk kell őket és már jönnek is, amint tudnak. Persze ez nem gyakran szokott előfordulni, mert náluk az igazi garancia az a szaktudás, amivel rendelkeznek.

Mindig adnak számlát, illetve, ha mégis elfelejtenék, akkor nyugodtan lehet kérni tűlük, mert ez náluk nem probléma, ez csak természetes. A számla azért is fontos, mert a biztosítók csak számla ellenében számolják el a lakásban vagy házban keletkezett kárt, ami sok esetben nem kevés pénz, így a mi érdekünk is az, hogy kérjünk számlát a cégtől. Az ő számláikat Magyarországon az összes biztosító elfogadja.

Mondanom sem kell, hogy mindenki nagyon megkönnyebbült, amikor 30 percen belül kint volt a szerelő és szinte pár perc alatt végzett is a munkával. Most már a csajok is tudják, hogy ha SOS vizszerelés kell, akkor kit kell hívni.