Egy klassz akcióra mindig vevő vagyok!
Sokakat nem igazán érdekelnek az akciók, kedvezmények és kuponok. Nyilván plusz energia ezeket külön figyelemmel kísérni, de sokszor szerintem megéri. Nyilván van, amikor az egész csak beetetés, de azért többnyire elég jó ajánlatokat tud találni az ember. Márpedig a mai világban, a mai árak mellett szükség is van a jó ajánlatokra. Amikor a testvéremmel megalapítottuk a saját vállalkozásunkat, akkor mi is egy ilyen jó ajánlatot kerestünk székhelyszolgáltató budapest témakörben. Azért volt szükségünk ilyen szolgáltatásra, mert rengeteg olyan előnye volt, ami a mi cégünknek a hasznára válhat. Többek között a vállalkozásunk tevékenységi köréből adódóan nem igazán volt szükségünk külön irodára. Viszont azt sem szerettük volna, hogy egyikünk lakásában legyen bejelentve a cég, mert mindkettőnknek családja van, és nem akartuk, hogy ezt megzavarja például egy esetleges ellenőrzés. Ezenkívül, mivel mindketten sokat utazunk, ezért problémás volt a különböző küldemények átvétele is.
Így hát hozzáfogtunk, hogy felkutassuk a számunkra megfelelő székhelyszolgáltatót.
A Székhelypartner ajánlatát nem lehet visszautasítani!
Fontos szempont volt, hogy a székhelyszolgáltató budapest városában legyen. Ez alapján gyorsan ráakadtunk a Székhelypartner weboldalára. Az oldal maga nagyon praktikus volt, gyorsan ki tudtunk igazodni rajta, pár perc alatt megtudtuk, amit kellett. Ami felkeltette az érdeklődésünk, hogy nemcsak budapesti székhelyet lehet igényelni, hanem van arra is opció, hogy Újlengyelt válasszuk, ahol mentesülünk az iparűzési adó alól. Ezen határozottan elgondolkoztunk. De végül úgy döntöttünk, hogy a székhelyszolgáltató budapesten legyen, nekünk így egyszerűbb és átláthatóbb.
A Székhelypartner weboldalán kiderült, hogy a székhelyszolgáltatás mellett cégalapítással és cégmódosítással kapcsolatos szolgáltatásaik is vannak. A jövőre nézve ezt jó volt tudni, hiszen ki tudja, hogy mikor lehet szükség ezekre a funkciókra. Amúgy is volt szó arról, hogy alapítunk majd még egy céget. Így akkor mindent lehetne egy szolgáltatónál intézni. Mivel szimpatikusak voltak, ezért úgy döntöttünk a testvéremmel, hogy az ő székhelyszolgáltatásukat fogjuk igénybe venni.
Székhelyszolgáltatással könnyebb a cégvezetés!
Azt hozzá kell tenni a történethez, hogy először nem tudtuk, hogy mi is az a székhelyszolgáltatás. Még csak pár hónapja működött a cégünk, amikor már láttuk, hogy bizony szükség lesz a segítségre, mert rengeteg kisebb-nagyobb adminisztratív feladat van egy vállalkozásnál. Arról nem is beszélve, hogy mindkettőnknek van már családja, és már az első időszakban is okozott kellemetlenségeket, hogy a székhely hozzám volt bejelentve. És ezeken kívül is voltak olyan problémák, amelyekre egy székhelyszolgáltatás jelentheti a választ. Ezt a megoldást az apósom javasolta. Elmesélte, hogy annak idején, mielőtt tudomást szerzett volna arról, hogy létezik székhelyszolgáltatás, több alkalommal is elkerülték egymást a postással, ami rengeteg kellemetlen következményt vont maga után.
Egy szó, mint száz az apósom elmesélte, hogy pontosan mi is az a székhelyszolgáltatás. És, amikor megnéztük a Székhelypartner oldalát, akkor ők pontosan olyan székhelyszolgáltatásnak tűntek, amire az apósom azt mondta, hogy igen, erre gondolt.
Nem is hezitáltunk sokáig, felvettük a kapcsolatot a Székhelypartnerrel. Az első benyomás nagyon pozitív volt, mivel kedvesen és ügyfélközpontúan válaszoltak a kérdéseinkre. Egy rövid egyeztetés keretein belül megtudtuk, hogy mire van szükség a folyamat elindításához. Nagyon örülünk, hogy megtaláltuk a tökéletes “székhelyszolgáltató budapest” megoldást, mert így több időnk marad arra, hogy sikeresebbé tehessük a vállalkozásunkat. Nektek is ajánlom, hogy ismerjétek meg közelebbről ezt a lehetőséget, és ha passzol az igényeitekhez, amit nyújtani tud, akkor ne habozzatok élni ezzel a szolgáltatással!